Jak chodit z práce s čistou hlavou
… a nic si nemuset pamatovat
… a na nic nezapomenout
… a vše se ohlídá samo … (fakt, nekecam)
(s pomocí MS Outlook)
Když vedete několik firem/provozů tak se toho valí moooc. Jak to všechno uhlídat a delegovat v podstatě z inboxu? Jak se vypořádat s přívalem emailů, vedení lidí, s plánovanými činnostmi a s opakujícími se činnostmi.
Jsem praktik - přednáška bude velmi konkrétní ukázka mé každodenní práce. Dá se aplikovat i mimo Outlook.
Komu je přednáška určena?
Všem, kteří si často říkají že je toho moc. Sem tam jim něco uteče a potřebují nějak řídit informace, které kolem nich prolétávají a pak jim najednou propadne STK :)
Kdy a kde přednáška probíhá?
Přednáška je v místnosti Pivovar od 16:00 do 16:40.
Podívej se na kompletní program.
Podklady k přednášce
Záznam přednášky
-
Video
Zobrazit na YouTube
Petr Vůjtěch
Bio: Vlastním nebo se podílím na několika online firmách/projektech od malého po velký rozsah. Mám široký záběr v online marketingu s přesahem do účetnictví, managementu, vedení týmu a všeho co se ve firmách musí řešit. Baví mne nasazovat a rozjíždět nové provozy/projekty. Zajímá mne time management a řízení projektů pomocí vhodných nástrojů a schopných lidí. Na Barcamp se hlásím proto, abych vystoupil z denního koloběhu a načerpal zase trochu inspirace.
Stav hlasování: 34 hlasů