Time management v eCommerce praxi
Jak ustát 300% meziroční růst, řízení 70+ lidí, expanzi do zahraničí a nezešedivět, neprokrastinovat, nezakopat se v práci.
Neporadim Vám, jak se stát členem klubu miliardářů, ani jak být kryptorentiérem.
Ukážu Vám podle své vlastní zkušenosti, jak lze řídit svůj čas efektivně, nezapomínat na důležité schůzky a udělat si čas na sebe.
Podíváme se na užitečné nástroje a aplikace, kterými lze úspěšně řídit svůj čas.
A také na některé více či méně zprofanované pojmy, jako např.: Multitasking, pravidlo 2 minut, Eat the frog, GTD, deadlajn, aj.
Komu je přednáška určena?
Těm:
- kterým už k organizaci času papírový diář nestačí;
- kteří nechtějí v práci trávit 12 hodin denně;
- kteří se chtějí každý den posunout a neřešit zbytečnosti;
- kteří chtěji, aby je práce bavila a nevyhořeli;
- které zajímá, jak řídíme projekty v ATELI.
Kdy a kde přednáška probíhá?
Přednáška je v místnosti Katedrála od 11:15 do 11:55.
Podívej se na kompletní program.