Myšlenkové mapy - uvolněte cestu své kreativitě

Přednáška je zaměřena na představení myšlenkového mapování jako techniky kreativního a otevřeného způsobu přemýšlení tak, jak to probíhá přirozeně v našem mozku. Vysvětlíme si, proč pro kreativní myšlení nejsou vhodné lineární poznámky ani strukturované seznamy, čím nás svazují a čím nás omezují. Naučíme se hledat volnější cestu pro naše myšlenky a tím i pro hledání a objevování nových pohledů, možností a řešení.

Na přednášce se dozvíte, jak myšlenkové mapy využít právě ve Vaší práci, nebo i v osobním životě, jak je zapojit do plánování projektů, osobních aktivit, ale třeba i pro zapisování poznámek z jednání a schůzek. Po představení metody budou následovat praktické ukázky, kde všude já, nebo moji klienti mapy používají. Použití myšlenkových map je opravdu široké a proto je přednáška zaměřeno převážně na obecné uvedení do myšlenkového mapování.

Komu je přednáška určena?

Naučím Vás:
- Uvolnit své myšlenky a zachytit tak všechny nápady.
- Přemýšlet nelineárně, ale v souvislostech.
- Hledat propojení a nacházet řešení ve vašich projektech.
- Používat myšlenkové mapy v každodenním životě.
- Sílu myšlenkového mapování při práci v týmu.

Přednáška se nedostala do programu.

Jakub Hořický

Jakub Hořický

Bio: Jakub působí v oblasti osobního rozvoje. Od roku 2010 jako redaktor webu Mítvšehotovo.cz, kde se zabývá problematikou GTD (Getting Things Done) a využívání moderních technologií a software k vyšší produktivitě. Dále se věnuje osobním školením, workshopům, business consultingu projektů, start-upů a začínajících firem, a couchingu v oblasti osobní produktivity a zdravého životního stylu. Od roku 2012 působí také v Projektovém a inovačním centru VŠTE, kde s kolegy spravují podnikatelský inkubátor pro studenty a absolventy Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Od roku 2014 je spolumajitelem a jednatelem společnosti Work&Study, která na základě zkušeností z předchozích firem a projektů pomáhá řešit potřeby a problémy svých klientů v oblasti lidských zdrojů, HR marketingu, Employer brandingu a CSR aktivit. Zaměřuje se zejména na absolventy, ale také malé a střední firmy. Chce se stát zejména pro mladé uchazeče těmi, kteří jim nabídnou větší šanci při vstupu na pracovní trh. Pro firmy chce být spolehlivým partnerem při doplňování či rozšiřování jejich týmu. Od roku 2014 je ředitelem společnosti ZnačkaRoku.cz, která se zabývá nezávislým hodnocením nejsilnějších značek českou veřejností. Od roku 2015 rozšířil svou působnost v recruitingu a headhuntingu do dalších segmentů a založil společnost TechHunt, kde jsme mistři v kariérním poradenství pro techniky. Radíme všem, kteří mají technické vzdělávání s rozvojem jejich kariéry. Vždy se snažíme našim kandidátům s vysokým intelektem a pokročilými matematickými, IT a analytickými schopnostmi nalézt nejvhodnější kariérní cestu.

Stav hlasování: 29 hlasů