Jak uspět pomocí analýzy klíčových slov

Analýza klíčových slov je základním stavebním kamenem úspěšného projektu. Přesto většina firem s analýzou klíčových slov nepracuje. Na přednášce si probereme:
- K čemu analýza klíčových slov slouží a proč ji dělat/nedělat.
- Jak postupovat při sběru dat pro analýzu.
- Seznámení s průběhem analýzy klíčových slov.
- Aplikace analýzy klíčových slov na:
- strukturu webu,
- obsah webu,
- přípravu kampaní.
- Rozdělení dotazů podle fáze nákupního procesu a STDC.
- Soustavné vylepšování analýzy klíčových slov pomocí vlastních dat z PPC, GWT, GA atd.

O analýze klíčových slov jsem v minulosti napsat vyčerpávající sérii článků na našem blogu http://lynt.cz/blog/kompletni-online-marketingova-strategie-krok-po-kroku

Komu je přednáška určena?

Přednáška je určena pro:
- Markeťáky, kteří s analýzou nepracují. Případně omezeně.
- Majitele webových projektů, kteří o analýze neslyšeli.
- Všechny, které zajímá, jak vyhledávají lidé na internetu :-)

Kdy přednáška bude?

Přednáška se konala v místnosti Katedrála od 14:00 do 15:00.
Podívej se na kompletní program.

Podklady k přednášce

Záznam přednášky

Jakub Kašparů

Jakub Kašparů

Bio: Online marketingu se věnuji již 8 let. V minulosti jsem pracoval především v prostředí PPC kampaní. Nyní se starám a rozvoj marketingového oddělení ve vlastní společnosti. Věnuji se především datové analytice pomocí Open Refine, Universal Analytics a sloupečků v Excelu. Dnes je mým úkolem spíše audit práce, optimalizace firemního workflow ve firmě a návrh rozsáhlejších marketingových strategií pro velké klienty. Mým konečným záměrem je ukázat klientovi a jeho týmu správnou cestu v řízení online projektu. Bez správné kooperace agentury a klienta není možné dosáhnout kvalitních výsledků.

Stav hlasování: 88 hlasů